Wyniki konkursu plastyczno-graficznego "Sztuka reklamowania"
16 czerwca
2023
Ogłoszenie
Muzeum Śląska Opolskiego oraz Cementownia Odra S.A. mają przyjemność ogłosić rozstrzygnięcie konkursu plastyczno-graficznego "Sztuka reklamowania", który towarzyszył wystawie czasowej "Cementownie Opola. Przemysł w strukturze miasta".
Zadaniem konkursu zatytułowanego „Sztuka reklamowania”, było:
wykonać 1 projekt grafiki opakowania (siatka opakowania z wymiarami w załączeniu) z elementami tekstowymi, graficznymi, które np. podkreślą ważną cechę produktu. Mogą to być: logo, hasło reklamowe, nazwa produktu, cechy szczególnie wyróżnione.
Do konkursu zgłoszono 148 prac. Komisja konkursowa składająca się z przedstawicieli Muzeum Śląska Opolskiego oraz Cementowni Odra S.A.. oceniła wszystkie prace i po długich naradach wyłoniła zwycięzców.
W KATEGORII SZKOŁY PODSTAWOWE:
I MIEJSCE
Zofia Wojtakowska, Staniszcze Małe
II MIEJSCE
Katarzyna Stawik, Nysa
3 MIEJSCE
nie przyznano
WYRÓŻNIENIE KATEGORIA SZKOŁY PODSTAWOWE
Marcel Grel, Opole
WYRÓŻNIENIE KATEGORIA SZKOŁY PODSTAWOWE
Agnieszka Hryczyszyn, Opole
W KATEGORII SZKOŁY PONADPODSTAWOWE:
I MIEJSCE
Jagoda Wojtal, Kluczbork
II MIEJSCE
Ivan Vorozhbiian, Opole
III MIEJSCE
Zuzanna Krakowiak, Opole
WYRÓŻNIENIE KATEGORIA SZKOŁY PONADPODSTAWOWE
Michał Sztorc, Opole
WYRÓŻNIENIE KATEGORIA SZKOŁY PONADPODSTAWOWE
Maksym Grebenko, Opole
Przy ocenie i wyborze prac członkowie jury kierowali się następującymi kryteriami: zgodność z tematem konkursu, samodzielność wykonania pracy, pomysłowość autora, wybrana technika, oryginalność wizerunku i walory estetyczne.
Zwycięskie prace: Zofii Wojtakowskiej i Jagody Wojtal zostaną wykorzystane do stworzenia limitowanej edycji worków na opakowanie cementu produkowanego w Opolu.
Uroczyste rozstrzygniecie konkursu i wręczenie dyplomów oraz nagród odbędzie się 16 czerwca o godzinie 12:00 w Muzeum Śląska Opolskiego, główny gmach, sala odczytowa. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim uczestnikom i Partnerowi Cementowni Odra SA. za wsparcie wydarzenia i wystawy "Cementownie Opola. Przemysł w strukturze miasta", której towarzyszył konkurs "Sztuka reklamowania".