Przejdź do menu Przejdź do treści Przejdź do stopki

TRIPPASS. Odkrywaj Polskę, miasto za miastem

3 lipca 2021 Ogłoszenie
Cztery Polskie miasta - Gdańsk, Giżycko, Opole oraz Lublin - jednoczą siły i wspólnie zapraszają turystów do zwiedzania swoich największych atrakcji.

GRAFIKA

TripPass to zupełnie nowa, innowacyjna karta turysty zawierająca pakiety darmowych wejść oraz zniżek do kilkudziesięciu atrakcji położonych we wszystkich miastach uczestniczących w projekcie.
“Przy pomocy TripPass można zwiedzić między innymi takie popularne obiekty na mapie turystycznej Polski jak: Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu, Twierdzę Boyen w Giżycku czy Ośrodek “Brama Grodzka - Teatr NN” w Lublinie. A to jedynie wybrane przykłady!” - zapowiada Arkadiusz Wiśniewski, Prezydent Opola.  Koszt karty to tylko 5 złotych, a zysk płynący z jej posiadania to możliwość korzystania z licznych ulg i rabatów w muzeach, galeriach, teatrach czy restauracjach oraz innych atrakcjach turystycznych położonych w Opolu, Gdańsku, Giżycku czy Lublinie. Miasta, łącząc wysiłki i promując się wzajemnie, mogą w ten sposób dotrzeć z atrakcyjną ofertą do znacznie większego grona odbiorców. "Na trip do Giżycka – Żeglarskiej Stolicy Polski zapraszam wszystkich spragnionych krystalicznie czystego powietrza, słońca, czystej wody, białych żagli i nieskrępowanego relaksu wśród lasów i jezior" - Burmistrz Giżycka Wojciech Karol Iwaszkiewicz.
Poprzez projekt TripPass polskie miasta chcą na nowo, po okresie pandemii, zaprosić do siebie gości z kraju i zagranicy. “Po ostatnim półroczu zupełnego zahamowania branży turystycznej w kraju chcemy wzbudzić wśród turystów pozytywny impuls do bezpiecznego podróżowania. Ostatni rok wyraźnie pokazał, że wspólne działania przynoszą dobre efekty, tworzymy więc wspólną ofertę, dzięki której turyści krajowi i zagraniczni będą mogli odkrywać polskie miasta", mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, Zastępca Prezydenta Miasta Lublin ds. Kultury, Sportu i Partycypacji. Co ważne, zainteresowanie projektem zadeklarowały kolejne instytucje, organizacje turystyczne i samorządy, które współpracowały podczas ubiegłorocznej kampanii #CityWillWait, dostrzeżonej i nagrodzonej w ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach, m.in. nagrodą Bessie Awards 2021 w kategorii “Współpraca roku”. “Pandemia była czymś, czego nikt nie mógł przewidzieć. Kluczem była więc szybka reakcja na to co się dzieje w związku z COVID-19.  Stąd nasza akcja #CityWillWait, która okazała się strzałem w przysłowiową “10”. To właśnie #CityWillWait była początkiem naszej współpracy, a karta TripPass stała się produktem, który jest jej efektem. Obecnie w projekcie udział biorą 4 miasta, ale z pewnością nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i lista miejscowości projektu TripPass będzie coraz dłuższa!”, mówi Łukasz Wysocki, Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Nową kartę turystyczną  można kupić za pośrednictwem strony internetowej: www.trippass.pl.

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich - zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.